آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛1
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

Internet Download Manager؛

سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهید + دانلود نرم‌افزار

نرم‌افزار Internet Download Manager یا همان (IDM) یکی از محبوب‌ترین و البته قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در سراسر جهان به شمار می‌آید که توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Firefox Browser v26.0؛

آخرین نسخه مرورگر قدرتمند Firefox برای تلفن همراه + دانلود

مرورگر فایر فاکس یکی از پرسرعت ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. در این گزارش قصد معرفی نسخه Firefox Browser v26.0 را برای گوشی های اندرویدی داریم. برنامه از لحاظ امنیتی و شخصی می تواند سلامتی تلفن همراه شما را در برابر سایت های مخرب و ویروس های موجود در سایت ها تضمین کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود

Mobile AntiVirus Security یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش امنیت شخصی و از بین بردن ویروس ها، تروجان ها و بد افزارها است. برنامه می تواند با اسکن تمامی بخش های تلفن همراه شما، فایل ها و نرم افزارهای مخرب را پیدا کند و آن ها را از بین ببرد. همان طور که در ابتدا گفته شد، این نرم افزار یک برنامه امنیتی هم هست در صورتی که تلفن همراه شما به سرقت برود شما می توانید با استفاده از گوگل مپ مکان دقیق تلفن همراه خود را پیدا کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

ساخت کتاب های الکترونیک با Anthemion Jutoh + دانلود

در حال حاضر بیشتر مقالات و گزارش ها به صورت کتاب های الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می گیرند، نرم افزار Anthemion Jutoh در زمینه ساخت و ایجاد کتاب های الکترونیکی جزء برترین برنامه ها است. محیط کاربری برنامه بسیار ساده بوده و درست کردن کتاب الکترونیکی با استفاده از این نرم افزار نیاز به آموزش ندارد، فقط کافی است متن و تصاویر مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید. پس از ایجاد کتاب می توانید از طرح ها و قالب های آماده برای جلد کتاب و صفحه بندی های آن استفاده کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای ios؛

آموزش ساخت اشکال هنری با کاغذ + دانلود نرم افزار

 در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار مفید و آموزشی جهت یادگیری ساخت اشکال هنری یا همان (اوریگامی) را داریم. هنر اوریگامی برای اولین بار از کشور ژاپن به مردم جهان معرفی شد و در مدت کوتاهی این هنر به یک سرگرمی مناسب و خلاقانه برای مردم تبدیل شد و بسیاری از مردم در اوقات آزاد خود با استفاده از یک کاغذ اقدام به درست کردن اشکال هنری مانند؛ حیوانات، اجسام و ... می کنند

 


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409